2011. február 19., szombat

Barry M


Végre valahára bővült a Makeup Plaza kínálata. Délelőtt benéztem hátha van valami, és akkor vettem észre, hogy megérkeztek a Barry M termékek,aminek különösen örültem. Már gondolkodtam rajta, hogy rendelek a sminkkel.com-ról de még nem szántam rá magam. Így most van összehasonlítási alapom.
A két webshopban az árak majdnem megegyeznek, néhány termék 50 forinttal olcsóbb a Makeup Plazaban.
Szerintem mindenképp nézzettek be,mert nagyon sok jó dolgot árulnak. :)

Amit én szeretnék:

-Instant Nail Effect (töredező körömlakk: 1300 ft)
-Szájfény (Pastel Pink: 1500 ft)
-Rúzs (Sheer Pink 113: 1200 ft)
-Ceruzás kiszerelésű rúzs és szájfény egyben (Ballet Pink: 1550 ft)

És persze a körömlakkjaik is híresen jó minőségűek, de azok még várhatnak. :)

Mit gondoltok a BarryM-ről? Ti rendeltek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése