2011. május 6., péntek

Vásárlólista

Dominikánál láttam, hogy írt egy bevásárlólistát és eszembe jutott, hogy nekem is be kéne szereznem pár dolgot.

Fürdőruha: Már láttam kettőt ami nagyon tetszik a lényeg, hogy valami retrós/matrózos legyen és persze, hogy ilyen fazonú:


Szoknyák
: Imádom őket, és szeretnék gyakrabban hordani :)


Fekete magassarkú:
Épp most jött szét az egyik kedvencem és kárpótolnom kell magam :D


Oxford stílusú cipő: Egyszerűen imádom, szeretem, kell nekem


Körömlakkok:
épp most írtam egy listát, hogy milyen színeim nincsenek


Gyűrűk:
mert eddig csak a fülbevalókra koncentráltam és rájöttem, mennyire imádom a gyűrűket is :)


Testápoló: Volt ebből egy minta a Glamourban és nagyon tetszett :)

Arctisztító: Nagyon szerettem és kifogyott :(


Ti miket vettetek mostanában? Hol lehet szép szoknyákat, gyűrűket kapni szerintetek? :)

9 megjegyzés:

  1. Szerintem szép gyűrűket a Claire's-ben és Bijou Brigitte-ben lehet kapni. De inkább az elsőbe. Szép szoknyákat legutóbb a Bershkába és Pepe Jeansbe láttam. Az utóbbiba volt virágmintás is, csak pont nem volt pénzem, hogy megvegyem. :S Egyébként én is olyan fürdőruhát szeretnék. :) Abba a felsője miatt szebben is le tudnék barnulni. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az ötleteket :) Igen, én is le szeretnék szépen barnulni, mert eddig soha nem sikerült vagy pedig vastag pántcsík volt rajtam... :DD

    VálaszTörlés
  3. én is szeretem a szép szoknyákat, de valamiért mégis mindig az egyberuháknál lyukadok ki:D

    VálaszTörlés
  4. very nice blog dear!)

    Waiting for you to imagine:
    http://nastyafrost.blogspot.com/

    kiss *

    VálaszTörlés
  5. A fürdőruhát a H&M-ben biztosan találsz! :)
    Én holnap megyek venni...

    VálaszTörlés
  6. Garnier testápoló nagyon jó,nekem kakaósba van iteni illata van:)

    VálaszTörlés
  7. kulturmosoly: igen,én is gyakran az egyberuháknál kötök ki :D

    Anastasiya Frost: thank you :))

    esztili: majd írj ha találtál valami szépet, kíváncsi vagyok :D majd körülnézek én is ott :)

    Zitu: Annyira szeretem, gyorsan beszívódik. A kakaósat még nem is szagoltam, de akkor majd megszagolom. Imádom a kakaót! :D

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Tök jó ez a cipő:-) Ilyet hol lehet venni?

    VálaszTörlés