2011. február 19., szombat

Kérdések és válaszok

Kitaláltam, hogy csinálok egy ilyen kis posztot, ami által remélem sikerül egy kicsit jobban megismernetek. Remélem nektek is tetszik, mert én nagyon mókásnak tartom :)


Hol voltál 3 órával ezelőtt?
Itthon

Kibe vagy most szerelmes?

Senkibe.


Ettél valaha zsírkrétát?
Én nem, de a tesóim igen. :D

Van bármi rózsaszín most rajtad?
Nincs.

Mikor mentél utoljára plázába?
Nem járok plázába, de azt hiszem karácsonykor voltam.

Viselsz most zoknit?
Persze.

Néztél filmet az elmúlt 5 napban?
Nem, csak sorozatokat néztem.

Mi a kedvenc virágod?

Vörös rózsa, hóvirág.


Mit ittál utoljára?

Teát


Mit viselsz most?

Fekete pólót és farmert


Mit ettél utoljára?

S
pagettit nyamiii ja meg barackot (süti)

Hol voltál egy hete ilyenkor?

Barátnőmnél


Vettél bármilyen ruhát a múlt héten?

Nem


Mikor futottál utoljára?

Tegnap


Mi volt az utolsó sportesemény amit néztél?

Focimeccs


Mi a kedvenc állatod?
Vízilóó, főleg a bébivíziló

Mi az álom vakációd?
Olaszországban, bárhol.


Kinek a házában voltál utoljára?

Barátnőmében


Mi volt ez eddigi legrosszabb sérülésed?

Zöldágtörés, de nem vagyok olyan sérülős típus.


Voltál már szerelmes?

Igen, azt hiszem, persze viszonzatlanul...


Sportolsz valamit?
Igen, kézilabdáztam és táncoltam, de jelenleg vívok.


Mik a terveid estére?

Semmi lusta vagyok.:D


Ki az utolsó személy aki kommentált hozzád egy közösségi oldalon?

Nem tudom,mert sokan írtak.


Következő utazás során hová fogsz menni?

Budapest


Voltál valaha táborban?

Igen, tánctáborban és Erdélyben.


Akarod tudni milyen lesz a jövőd?

Nem, bár néha jó lenne tudni.


Viselsz most parfümöt?

Nem, csak testpermetet. :)


Voltál már idén orvosnál?

Nem.


Hol van a legjobb barátod?

Síel.


Mit hallgatsz most?

Semmit.


Gyűjtesz valamit?

Fülbevalókat.


Miről szól az utolsó szöveges üzenet amit kaptál?

Születésnapi köszöntés.


Szereted a csípős szószt?
Igen.

Valakinek a legjobb barátja vagy?

Igen,és ez nagyon jó dolog.


Gazdag vagy?
Nem.

Mit csináltál 00:00-kor előző éjjel?

Aludtam :D


Kinek mondtad utoljára,hogy szeretlek?

A húgomnak.


Mi a kedvenc italod?
Rostos őszibaracklé.

Kedvenc ételed?

Rakott káposzta és Lasagne.

Imádok/m:
-hóesést nézni a meleg szobából forrócsokival/teával a kezemben
-az esőben sétálni esernyő nélkül
-azt amikor meghallom a kedvenc dalom a rádióban
-hosszasan nevetni,úgy hogy már fáj a hasam
-a barátaimmal lenni
-hosszan beszélgetni
-sétálni
-amikor egy ismeretlen rám mosolyog vagy viszonozza az én mosolyom
-feküdni a fűben és nézni a felhőket/csillagokat
-sötétben autózni/buszozni
-elgondolkozni a dolgokon
-énekelni ha senki se hall
-bárkit megölelni
-azt amikor valakinek örömet okozhatok
-naplementét
-azt amikor a tengerparton sétálok és hullámok érintik a lábamat
-szertárillatot (csak tornaszertáraknál)
-új dolgokat kipróbálni
-a szellőt
-a meleg nyári záport
-cukrászdákat és a kávézókat
-aranyos öreg házaspárokat
-vásárolni
-készülödni


Ennyi lenne :) Remélem tetszett, és ha gondolod csináld meg te is. :) Ja és ha megcsináltad így egy kommentárt. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése