2011. február 19., szombat

A kedvenc magazinom :)

Gondoltam írok nektek egy posztot a kedvenc magazinomról,ugyanis szerintem megérdemli. Persze a Glamour-ról van szó, amire még a karácsonyi akció során fizettem elő, így az egy éves előfizetésem csak 2700 valamennyibe került, ennek külön örülök, ugyanis akció nélkül egy év 4740 forintba kerül, így nagyon sokat spóroltam ezen.
A márciusi Glamour címlapján Lady Gaga díszeleg. Nem vagyok oda érte, de ezen a képen gyönyörű. Imádom a sminkjét, főleg a hatalmas pillákat. :)


Akkor lapozzunk bele egy kicsit:









Nektek mi a kedvencetek?

6 megjegyzés:

  1. Nekem is a Glamour a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  2. Én csak Glamourt szoktam venni, de azt mindig. Jah és múltkor Vogue-ot. :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor ezek szerint mindenki szereti a Glamourt :) Vogue-t hol vetted?

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a Glamour a kedvencem,már másfél éve:)

    VálaszTörlés
  5. Joy (L) ( minden hónapban jön, anyukám előfizette nekem már másodszorra :) ) Meg a Glamourt is szeretem (L)

    VálaszTörlés
  6. A Joyt még nem olvastam soha, de szerintem beszerzek majd egyet meg Cosmot is :)

    VálaszTörlés