2010. december 23., csütörtök

Kívánságlista (szépségápolás)

Kedves Jézuska!

Nagyon jó kislány voltam az idén, ezért mertem levelemmel hozzád fordulni.Összeállítottam egy csekély kis kívánságlistát azokból a dolgokból amiket nagyon szeretnék. Ja és, hogy könnyebb legyen a dolgod két részre osztottam: Szépségápolás és Ruházat, Ékszerek :)
Ugye mennyire aranyos vagyok? :)


1., Fukszia, lilás rózsaszínes színű körömlakk

2., Mentazöld körömlakk

3., Trésor: In Love parfüm

4., Britney Spears: Fantasy parfüm

5., Mac Lady Gaga rúzs

6., Égszínkék körömlakk


7., Hajvasaló

8., Királykék körömlakk


9., bármi a Lush-ból

10., L'oreal: True match minerals


11., Nars szájfény, elég egy is de nem haragszom meg ha mindet megkapom ;)
(legjobban a 4. tetszik)


12., Garnier Fructis hajpakolás



12., Maxfaktor: False Lash Effect
Mivel tegnap enyém lett a hőn áhított Colossal ezért a kívánságlistán ez került a helyére. :)

13., Garnier: ExfoBrusher

14., Essence szemhéjtus (fekete, barna, arany vagy csillogós)



15., Hajsütővas

16., Bath and Body Works karácsonyi termékei


16., Carmex ajakápoló


17., Clinique alapozó


Ja és nem kell ám nekem Chanel körömlakkot venned elég egy sima fukszia, bilikék/égszínkék, mentazöld és királykék. :)

Nemsokára megírom a második részét!
Remélem nem baj, hogy csak most írok, de tudom, hogy Te el tudod intézni nekem ezt.;)

Üdvözlettel:

Regina

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ez a kis lista:)Sok mindennek örülnék ezek közül én is:)

    VálaszTörlés