2011. január 8., szombat

Vásárlólista

Összeállítottam egy kis listát azokból a dolgokból, amiket be fogok szerezni mostanság.
Ha valaki tud valami jobbat,ami neki nagyon bevált az írjon. :) Köszönöm

1., Carmex!! Sajnos a Labelloval úgy vagyok, hogy egyszer szeretem és egyszer meg nagyon utálom... Ugyanis most nagyon száraz a szám, a Labello pedig semmit nem segített rajta. Ti mit használtok? Van valami ami működik?

2., Arctisztító. Gondolkodtam Lush-on is de azt nem akarok webshopból rendelni.Mármint majd igen, de először inkább a boltban akarok szétnézni, mert az mégis csak jobb.

2., Tonic. Mindenképpen valami olyan ami zsíros bőrre jó


3., Hidratáló. Erről Dorkánál hallottam,szerintem egész jó lehet.

És végsősoron egy jó kis testápoló,de az igazat megvallva fogalmam sincs, hogy abból milyet. Majd meglátjuk. Ti tudtok valamit ajánlani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése