2011. január 12., szerda

Díj

Először is nagyon-nagyon köszönöm Judinak. :) Be kell vallanom imádom másoknál az ilyeneket olvasgatni,remélem azért az enyém sem lesz nagyon unalmas. ;)



A játék lényege, hogy 7 dolgot meg kell osztanom magamról veletek:

1., Kedvelem az irodalmat, elméletem szerint egy vers mindííg minden körülmények között (:D) képes segíteni, akkor is ha nagyon letörtek vagyunk vagy ha épp a madarat lehetne fogatni velünk.

2., Sokáig készültem ügyvédnek, de most már jobban érdekel a pszichológia. Úgy érzem ez a pálya nekem jó lenne, de az még elválik.... :)

3., Van egy kutyusom, Bizsu (német spitz) akit imádok. Azt hiszem nem mutattam még róla képet, de a következő posztom róla fog szólni.

4., Imádom a mediterrán országokat. Olaszországban már voltam és olaszul is tanulok. Egyszer majd szeretnék hosszabb időre is kimenni, mondjuk egy évre.

5., Nagyon szeretem az édességeket, csokimániában szenvedek... Azt hiszem ebben az is közbejátszik,hogy Anyu cukrász. :) kedvenceim: After Eight és Milka

6., Imádom a fülbevalókat. Nagyon sokat összegyűjtöttem már mind a bedugós mind a lógósakból. Utoljára ősz elején számoltam akkor 60 pár volt. Kíváncsi vagyok most mennyi van...

7., Szívesen barkácsolok, varrok,gyöngyöt fűzök. Szeretek saját készítésű ajándékokat csinálni.

+1 Ja s a kedvenc színem a piros. Szerintem jól is áll mivel nagyon sötét barna hajam, annális sötétebb barna szemem és hófehér bőröm van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése