2011. január 17., hétfő

Segítség

Szóval, először is nagyon röstellem magam,de nem volt időm hozni az első tesztelést. :( Nem ígérek semmit, de próbálom minél előbb hozni.

Amiről ez a posztom szólna az a hajam.
Sajnos nagyon egyenes, vékony szálú hajam van. Emiatt mindig nagyon lapos, már nagyon sok mindent kipróbáltam, de semmi sem használt.
Egy ideje már gondolkozom a daueron... Nagyon szeretem a göndör hajat és az volument is adna. Viszont olvastam, hogy nagyon káros. Később pedig olvastam egy bizonyos Volumen dauer, erről nem sok mindent találtam eddig.

Nektek is van hasonló problémátok?
Mi használ? Van valami különleges módszer? :)
És dauerje van valakinek, vagy mit gondoltok róla?

U.i.: Bocsi a sok kérdést ;)

5 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon vékonyszálú hajam van és mindig lelapul. Nehéz rá megoldást találni, az igazit még nekem sem sikerült. Így maradtam a tupírozásnál, nálam eddig ez az egyetlen módszer, amivel egy kis volument tudok adni a hajamnak.

    VálaszTörlés
  2. Tupír, tényleg az is jó csak egyszer a fodrász csinált nekem egy kontyot alkalomra és úgy megtupírozta, hogy utána alig tudtam kibontani. Azóta nem nagyon merek tupírozni, d rá kéne magam szánnom :D

    VálaszTörlés
  3. Én is kipróbáltam már annyi volumenes sampont meg franckarikát, de valahogy mindig lelapul...tupírozni nem szeretek, mert azt hiszem hogy fáj a hajamnak :D Nem tudom mit tegyek...asszem inkább fodrászhoz kéne menni, hogy vágjon vmi szupi formát, de semmiképpen nem akarom hogy rövidebbre nyesse :(((( Ezért nem is megyek oda...inkább növesztem még egy darabig és marad a copf meg a fésű...:)

    VálaszTörlés
  4. Anyukámnak gyönyörű szép haja volt,de a dauer tönkre tette neki,oly annyira,hogy a dús hajából kevés haj maradt.Jó,ez persze azért már érgen volt,azóta biztosan sokat fejlődött,de gondoltam megosztom veled.... :-)!
    Én személy szerint azt javaslom,hogy : úgy vettem észre,ha valakinek vékony szálú haja van és rövidre vágattatja,akkor sokkal dúsabbnak és többnek látszik.Viszont azt nem tudom,hogy te mennyire lennél benne egy vágásban... :).

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen. Hát dauer az más biztosan nem lesz...
    Jujj most növesztem a hajam, de azért köszi a segítséget :)

    VálaszTörlés