2011. január 18., kedd

Avon ajakápoló

Tádám itt van az első tesztem. :) Nagyon izgatott vagyok, ugyanis még nem csináltam egy ilyen tesztelős bejegyzést se. Remélem tetszeni fog nektek

Csomagolás: Szép, egyszerű fehér. Ha én csináltam volna biztos lennének rajta fekete vagy ezüst színű krikszkrakszok. 7/10

Szín: Elvileg rózsaszín, de az én számon ennek semmi nyoma. Anyuval kipróbáltattam, neki hideg rózsaszín lett tőle a szája. Azért sajnálom... 3/10

Hatás: Én reménykedtem és egy ideig jó is volt, szerettem kenni a számat vele, de aztán elkezdett száradni a szám és már semmit sem használt. :( 6/10

Negatívum: A "rúzs" széle odaér a csomagolás széléhez és nagyon rondán lehúzza, próbáltam arrébb tolni,de kis híján letörtem az egészet. :/

Ettől függetlenül IMÁDOM az Avont, szeretem a parfümjeiket, a testápolóikat a sminkjeiket csak ezt nem. :)



Ma beszereztem egy Carmex-et is, ugyanis mindenki ódákat zeng róla. Azt hiszem én is azt fogok :)



Kis csillag :)

U.i.: A képek minősége szörnyű, tudom! A fényképezőmet előveszem, hogy csinálok pár képet erre lemerült, beleteszem a másik elemeket az is le van merülve. Jól van ügyes vagy Regi gratulálok! :)) Majd legközelebb.

5 megjegyzés: