2011. szeptember 30., péntek

TGIF

Itt ülök náthásan, betegen a kanapén és úgy gondoltam ma csinálok egy pénteki kedvencek című posztot. Szörnyű hetem volt, végig a betegség kerülgetett, de soha nem maradtam itthon. Remélem nektek azért jól telt a hét.
Akkor lássuk is a kedvenceim. :)

Kedvenc dal:



Kedvenc köröm:

Egy hete festettem a körmöm arany színűre (Maybelline Colorama, arany) és nem kopik!

Kedvenc termék:
papírzsepiii :DD

Kedvenc sminktermék:

Coca Cola lipsmarker
nyam-nyam ♥

Kedvenc ruhadarab:
Szőrmemellény
A Takko-ban láttam egy nagyon szépet

Kedvenc kiegészítő:
sál minden mennyiségben

Kedvenc illat:
Avon Eternal magic
A húgomtól kaptam névnapomra egy minit, és imádom ♥

képek forrása: google, tumblr

Nektek mik most a kedvenceitek?

4 megjegyzés:

  1. jobbulást ! :( A körmeidnek eszméletlen jó színe van *.* nagyon tetszik :$

    VálaszTörlés
  2. nekem a csillogó körömlakk <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. nekem a csillogó körömlakk <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés