2011. szeptember 3., szombat

Jön az ősz... Felsők

Őszre beszereztem pár felsőt is. Most inkább csak egyszerűbb, csinosabb darabokat választottam.

Már régóta szerettem volna egy ilyen horgolt átlátszó felsőt, ami nyáron bikini fölé tökéletes, de akár hidegebb időben egy top felé is felvehetjük. Amúgy 100 forint volt ez is. :D

Biztosan mind tudjátok, hogy a New Yorker-ben akció van. Ezt a barackos, nude toppot 890 forintért sikerült beszereznem.

Nagyon aranyos kis fehér ruha. Az alján meg lehet kötni, és nagyon aranyos mintája van a nyakánál. Egy leggings-sel és egy blézerrel szerintem tökéletes. :)A New Yorker-ben vettem akciósan 1500 forintért.

Amikor megláttam ezt a virágos blúzt tudtam, hogy nekem ez kell. Amikor felpróbáltam már biztos voltam benne, hogy ennek haza kell jönnie velem. Ez is New Yorker-es darab, akciósan 3000 forint volt.


Két felső a Kikből, szuper áron! :)Egy fehér és egy fekete V nyakkivágású póló, darabja 480 forint volt. Szerintem mindenkinek szüksége van pár egyszerű felsőre.

♥ fehér horgolt felső: turkáló
♥ nude trikó: New Yorker
♥ fehér ruha: New Yorker
♥ virágos blúz: New Yorker
♥ fehér póló: KiK
♥ I ♥NY póló: KiK
♥ fekete és fehér V kivágású felső: F&F

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése