2011. augusztus 22., hétfő

Jön az ősz... Pulóverek

Nemsokára itt az ősz, így nagy őszváró vásárlásra kezdtem. Úgy gondoltam, hogy mindent külön kis részletekben mutatok majd meg pl.: pulóverek, cipők, pólók...
Akkor lássuk is miket vettem :)

Ezt a fekete felsőt nemrég láttam meg a Tescoban az akciós termékek között és eldöntöttem, hogy ez nekem kell. Nagyon kényelmes és nagyon tetszik a válldíszítése is. :)

Nagypapa kardigán. Szerelmem tárgya. ♥ A lényege az, hogy bazi nagy legyen, papás mintákkal. Most biztos sokan szörnyülködtök de én imádom! Majd mutatok OFTD-t és akkor talán jobban megbarátkoztok majd bele. Ja és 100 forint volt...

Sima kötött sötétkék pulcsi. :)

Hosszú (majdnem térdig ér) barna kardigán két kis zsebben. Nagyon meleg, kényelmes és praktikus.

♥ fekete pulcsi fehér vállmintával: F&F
♥ Nagypapa kardigán: turkáló
♥ kék pulcsi: KiK
♥ barna kardigán: KiK

Hogy tetszenek? Mit gondoltok a nagypapa kardigánokról? :)

4 megjegyzés:

  1. olyan f&f-es pulcsim nekem is van szürke színben :) imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Ugye milyen jó?! Kényelmes és csinos egyben. ;)

    VálaszTörlés
  3. Jajj ez a fekete pulóver nagyon megfogott... Vajon lehet még venni ilyet? (Nagyon bejön a blogod, meg a stílusod is)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem lehet még kapni. És akciós, úgyhogy 1200 körül volt az ára. Remélem találsz.:)
    Köszönöm szépen nagyon aranyos vagy ♥

    VálaszTörlés