2011. július 6., szerda

TAG

Ma gondoltam kitöltök egy ilyet, hogy egy picit jobban megismerjetek.

1. Melltartóban alszol?

Nem.

2. Zokniban alszol?
Télen szoktam néha húzni, de pár perc után le is rúgom a lábamról.

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
Nem szeretek egyedül elaludni vagy ébredni, de ha alszok akkor mindegy, hogy van e mellettem valaki.

4. Szereted a drámát?
Filmekben, könyvekben igen. És azt hiszem én is sokat drámázok...

5. Lányos lány vagy?
Általában igen, de tudok kifejezetten fiús is lenni.

6. Kit öleltél meg utoljára?
Húgomat.

7. Kicsi vagy nagy táska?
Nagy, imádom, hogy minden elfér benne bár sosincs tele. Amúgy a barátaim általában kicsi táskát hordanak, ezért nálam mindig van minden.

8. Alacsony vagy??
Hát, igazából szerintem nem. Valaki mellet annak érzem magam, valaki mellet nem. 168 nekem pont jó. :)

9. Szeretsz most valakit?
Milyen értelemben? Amúgy igen sok embert szeretek most, és nem csak most :D

10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Nincs.

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Igen zavar, ha piszkos vagy gyűrött a ruhám.

12. Önteltnek tartod magad?
Nem.

13. Beöltözöl Halloweenkor?
Nem, ha be akarnék öltözni inkább farsangkor tenném, de mért veszünk át mindent az Amerikaiaktól? Mikor fogunk Hálaadást vagy Július 4-ét ünnepelni?

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Nem hiszem, de aztán ki tudja.

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Nem szoktam fura helyeken aludni, amúgy nem szeretek aludni. :D

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Nem.

17. Pletykálnak rólad valamit?
Nem tudom, de igazat megvallva nem is érdekel.

18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?
Nem, jobban szeretem a keresztneveket használni, szerintem személyesebb.

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Fehér

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Igazából nem ez a döntő, de ha már meg kell mondani akkor legyen fekete hajú zöld szemmel. Vagy ami még jobb vörös hajú szeplőkkel(de ne csak az arcán) ♥

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Nem tudom, legyen kedves, megértős, vicces és udvarias, és még vagy 100 tulajdonságot fel tudnék sorolni. De ezeket nem tennie kell, akkor mondjuk viselkedjen természetesen.

22. Van most legjobb barátod?
Igen van.

23. Összetört már a szíved valaha?
Mit fogtok gondolni rólam ha most azt mondom, hogy nem?

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Nem, nem vagyok tökéletes, de nem változtatnák semmit.

25. Elégedett vagy az életeddel?
Eddig igen.

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
Nem.

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
Én nem, de dobtak már be ruhástul a medencébe.

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
Lány, de van pár fiú is.

29. Pofoztál már meg srácot?
Nem.

30. Mitől félsz a leginkább?
Hogy elvesztem azokat akik igazán fontosak a számomra.

31. Sírtad már magad álomba?
Igen.

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
Sajnos volt, de az idő mindenre jó orvosság nem?

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
Nehéz kérdés, szerencsére még nem kerültem ilyen esetbe és nem is akarok. De ha valaki egyszer megteszi, akkor többször is megtenné és utána már nem tudnák bí
zni benne.

34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
Válaszolhatok egy kérdéssel? Ki nem akart kiskorában híres színésznő vagy táncosnő lenni? :)

35. Hiányzik most valaki?
Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése