2011. június 20., hétfő

Nyár, édes nyár

Nyár az az évszak, amikor mindenki egy kicsit szabadabbnak érzi magát és előkerülnek a szekrény mélyéről a rövidnadrágok és trikók. A sötét lakkokat felváltja a neon, és mindenki sütteti a hasát a parton.
Be kell valljam divat szempontjából én jobban szeretem a telet. Kabát, sál, csizma... Mert ügye nyáron nem sok ruhát húz az ember... :)


Én mindig nagy terveket szövögetve várom a nyarat, és szeptemberben eszmélek rá, hogy nem sok mindent valósítottam meg.
Lássuk csak az ideieket:

-egészségesebben étkezni, csak vizet inni és végre rászokni a reggelire
-sportolni, elmenni futni hetente min. 3x
-hajat,körmöt növeszteni :D
-ruhákat venni és nem sminkekre költeni mindent
-fülbevalók helyett gyűrűt és nyakláncot venni
-lebarnulni
-olvasni könyveket, nem csak újságot


És egy kis lista amiket be kell szereznem még a nyár folyamán:

-virágos overall
-bronzosító
-színes toppok
-egyberuhák
-telitalpú szandál
-farmersortok
-napolaj
-színes körömlakkok

Ti miket terveztek a nyárra? :)

4 megjegyzés:

  1. Én még venni szeretnék farmer sortokat,egy barna napszemüveget..meg cipőt,cipőt,cipőt !

    VálaszTörlés
  2. Én még szeretnék venni színes toppokat, rövidnadrágot, rúzsokat és 1 bronzosítót!

    VálaszTörlés
  3. én a telet nem szeretem, hideg van, csapadék mindig...stb.
    vennék farmert, 1-2 felsőt még és valami jó kis ajakfilcet.

    VálaszTörlés
  4. Jujj, éppen tegnap láttam meg a Szerelemcipőmet ♥
    Tényleg ajakfilcet énis szeretnék majd venni, szerintetek melyiket érdemes? Max Factor, NYC, Astor, Essence?
    Ayesha a telet én sem az időjárás miatt szeretem, csak divat szempontjából. :)

    VálaszTörlés