2011. június 4., szombat

Blogajánló-külföldi

Unatkozom, így gondoltam mutatok nektek pár blogot amit ilyenkor nagyon szeretek olvasgatni, azt hiszem mindet visszaolvastam az első bejegyzésig. :D

Makeup Savvy
Fogalmam sincs már,hogy hogyan találtam az oldalára, de egyenesen imádom! Nagyon tetszik, hogy nagyon sokféle témáról ír, és tetszenek a körmös bejegyzései is. :)

Dutchess Roz
Nagyon szép sminkeket csinál,és érdekes bejegyzései vannak.

Le Blog de Betty

Imádom a stílusát! Merész :)

Smokeypinkleopard
Neki a videóit szeretem, de ha már van blogja is benézek.

Beautylishious♥
Annyira aranyos ez a lány :)

Beneath the sun
Na itt aztán minden körömlakk le van tesztelve :D

Chloe's Nails
Soha nem leszek ennyire ügyes, de jó álmodozni :DD

Dulce Candy
Szerintem őt már mindenki ismeri. Szeretném magamévá tenni a ruhatárát, de már csak a cipőivel is beérném. :))

The freelancer's fashionblog:
Annyira retró, és imádom azokat a képeket amiken bemutatja mit evett reggelire. Kinek van reggel ideje?

Zoella:
Egy szerelem a blogja, és mióta videókat is csinál... :D

LLYMLRS
Szeretem a stílusát.

Makeup-Barbie
Szépen sminkel. :)

mariannan
Annyira szép ez a lány.

Pearls and Poodles
Mindig nagyon csinos, és nagyon jó a haja.

SWalkerMakeup
SARA!!! Imádom a videóit, és az akcentusa.... Mit nem adnék ha nekem is ilyen lenne! Imádom hallgatni.

Fleur De Force
Nagyon szimpatikus lányka.

Holly Arabella:
Tegnap találtam a blogját, de visszaolvastam teljesen az első bejegyzéséig... :D

kandee the make-up artist
Hogy ez a nő milyen kreatív...

Ismeritek őket? Nektek ki(k) a kedvenc külföldi bloggere(i)tek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése