2011. május 23., hétfő

Max Factor Xperience szempillaspirál

Az Xperience Dúsító Szempillaspirál kombinálja a Masterpiece termékekből jól ismert díjnyertes iFX kefét egy új, lágyan dúsító formulával, mely biztosítja, hogy a pillák könnyűek és simák legyenek a tövektől egészen a végekig.

Már sok jót olvastam róla, ezért nagyon szerettem volna kipróbálni. Megnyertem, aminek örülök ezért úgy gondoltam le is tesztelem nektek.


Csomagolás: Az Xperience arculatához híven ez is fekete kis zöld ikszel. Szintén nagyon tetszik és meg kell vallanom a Colossal után felüdítő egy kis vékony szempillaspirállal dolgozni. :)

Illat: Büdös szempillaspirál illat, amit megszoktunk.

Kefe: Vékonyka, a végén pedig extra pici sörték vannak amik könnyen elérhetővé teszik a felső szemzugban lévő pillákat is.

Ár: 3999 forint

Hatás: Nagyon szeretem, könnyed, mégis szép. Kellemes mindennapi viselet.

Meztelenül

Egy rétegben

Több rétegben

Bal vele, jobb nélküle :)

Összességében: Remélem a képekkel sikerült titeket is meggyőznöm arról, hogy mennyire klassz kis szempillaspirál ez. Én nagyon szeretem és mindeninek csak ajánlani tudom.

Mi a kedvenc szempillaspirálotok? Ez hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése