2011. május 15., vasárnap

Max Factor Xperience alapozó

Ma a Max Factor alapozójáról fogok írni nektek. A Glamouros 50%-od kuponomat erre váltottam be mert szeretettem volna valami jó fedésű, mégis könnyed alapozót. :) Aztán gigi-nél is nyertem ugyanezt az alapozót, csak sötétebben, azt majd nyáron elhasználom.


Csomagolás: Nekem nagyon tetszik, hogy ilyen egyszerű. Tubusos, amit a többi folyékony alapozónál is megszokhattunk.

Színválaszték: Úgy emlékszek elég sok színben van, mindenki találhat a saját bőrszínével megegyezőt.


Eldolgozhatóság: Jól eldolgozható, de néhány helyen meglátszanak néha az ujjlenyomatok,ezért ajánlatosabb ecsettel eldolgozni, de anélkül sem rossz.

Sajnos a kezemen nem látszik eldolgozás után az, hogy különbség lenne a két szín között, de higgyétek el nekem van ;)


Fedőképesség: Nagyon jó fedése van, mindennapi alapozónak tökéletes. Nekem az orrom mellet a mitesszereket nagyon szépen eltünteti,de a nagyobb bőrhibákat is elhalványítja szépen,persze azok eltüntetéséhez korrektor is kell.

Nem akarok most senkit megijeszteni, de mégiscsak arcon látszik a legjobban az, hogy min is tud ez változtatni, az orrom mellet mutatom, mert ott van mit eltakarni. :(


Tartósság: Sokaknál olvastam, hogy nagyon gyorsan fényleni kezd a bőré használat utána. Én ezért direkt figyeltem, de nekem szerencsére nem fénylett egyszer sem.

Illat: Ez az ami sokaknak nem tetszik, de szerintem nem olyan rossz. Nyilván lehetne jobb illata, de én már megszoktam.

Összességében: Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom, szerintem nagyon jó. :)

Ti milyen alapozót használtok? Próbáltátok már ezt?


2 megjegyzés:

  1. Szia:) Dorkánál találtam rád és gondoltam, benézek.
    Nekem egy termékmintám van ebből az alapozóból, pont a beige linen árnyalatból. Nagyon bejött!Érdekes volt, hogy felvitelnél olyan szépen belesimult a bőrömbe...szívesen használnám megint, illetve rendszeresen.:)
    Nekem is van blogom, nem túl régen indult, de ha van kedved, kukkolj be, ha tetszik, kövesd/kommentáld.:)
    http://pinkorchid.blog.hu/

    ÉN biztos, hogy visszatérek, tetszik itt.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon aranyos vagy :) Dorkánál láttál? Jézus, nem is tudtam, hogy ott vagyok :D
    Énis azért imádom, ezt az alapozót mert olyan szépen besimul a bőrömbe.

    VálaszTörlés