2011. április 14., csütörtök

Taft és napszemüveg

Már írtam róla, hogy milyen lapos a hajam, így próbálok mindent kipróbálni ami esetleg segíthet elérni a hőn áhított eredményt. A barátnőmmel el is mentünk keresni valamit, ő egy göndörítő habot vett én pedig egy ilyen 2x push-up effect-eset. :D Szerintem láthatóan jobb lett a helyzet. Majd csinálok róla tesztet is, a göndörítősről is csináljunk? :)



Ja és mivel elvileg közeledik a jó idő, ezért vettem egy napszemüveget is. A Kikben 960 forintért, ami nagyon jó ár. Imádom a virágmintát! :)


6 megjegyzés:

  1. jajj ezt a szemcsit én is láttam a kikben *.* annyira tetszett, csak most jó minőségűre utazok :(

    VálaszTörlés
  2. De jó ez a napszemüveg :) Hol van ez a Kik ahol vetted?
    És a hajadat hogyan szárítod? Mert azzal is nagy különbséget lehet elérni :)

    VálaszTörlés
  3. Huhhh hát a göndörítésről mindenképpen jó lenne egy bejegyzés...:)

    VálaszTörlés
  4. Én kíváncsi vagyok, hogy ez milyen! Én is "lapos haj-szindrómában" szenvedek, de eddig még nem találtam semmiféle jó volumen növelő terméket. :( A legjobb ellenszere a fodrász, akit meg kell kérni, hogy vágjon felülre rövidebb tincseket, ezzel egy kis tartást adva a hajnak! Én ma voltam, általában ilyen fazonra vágatom a hajam, de nagyon szeretem! Viszont mikor már megnő, borzalmasan lenyalt lesz, és azt nem bírom elviselni. Ha gondolod, majd csinálhatok róla egy képet, hogy milyen. (bár nem bizti, hogy tudok valami extrajó képet csinálni:()

    VálaszTörlés
  5. Taft göndörítős habot használtam régebben az nagyon jó,alapból nekem nagyon hullámos a hajam,jól megtartotta!(Én szeretnék tesztet a göndörítősről is kiváncsi vagyok,h másnak h vált be!:))Am én úgy szoktam megemelni a hajamat h lelapul,h a fenti tincseket nagy hajcsavaróra tekerem,egy jó órát bennthagyom a csvarókat,és utána nagyon szuper!Ha ezt még nem próbáltad,ajánlom:)
    Klassz ez a szemcsi:)

    VálaszTörlés
  6. @Thündérke: Majd írj ha találsz valami szépet! :)

    @Sophie: Szerintem minden Kikben lehet kapni,itt egy üzletkereső: http://www.kik-textilien.com/hu/fiokuezlet/uezletkereso/
    Igazából ha lehet nem szárítom a hajamat,mindig este mosom és hagyom magától megszáradni.

    @Szilvia:Akkor a göndörítősről is csinálok majd tesztet.

    @Lynnie: Jujj, tudnál róla majd képeket csinálni, kiváncsi vagyok rá! :)

    @Zitu: Még nem próbáltam ki hajcsavarókkal, de ki fogom, majd írok, hogy vált be.

    VálaszTörlés