2011. március 12., szombat

Lovely Terra cotta paletta

Már régebb óta megvan ez a paletta, de csak most jutottam el idáig, hogy teszteljem is.

Csomagolás: Szerintem nem valami jó, csak az a kis aprikátor amit adtak hozzá, kénye kedve szerint mászkál, így csupa maszat lesz, így szerintem jobb ha mindjárt ki is vesszük belőle. Plusz ugye kis köröcske formában vannak a szemhéjpúderek, így ha dolgozok velük, minden tiszta festék lesz körülötte, amit letakarítani lehetetlen.


Ár: alsó árkategóriás, mondhatni olcsó, azt hiszem 700 forint körül mozog az ára

Színválaszték: több színkombináció közül válogathatunk, van barna, zöld, és ez a lilás, de szerintem ezeken kívül is van még pár szín

Pigmentáltság: Nagyon jó, ami meglepő egy ilyen olcsó kis terméknél. Nagyon erős színei vannak. De győződjetek meg róla a saját szemetekkel.

Összességében: Szerintem mindenképpen megéri beszerezni egy ilyen kis palettát.

Ezt a nézést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése