2011. március 27., vasárnap

Egy kis zene

Remélem nem bánjátok, hogy most egy kicsit másról írok. Imádom a zenéket csakúgy mint a verseket. Hisz mindig találok valamit ami tökéletesen megegyezik azzal amit éppen érzek. Megnyugtat és boldoggá tesz. A legjobban azt utálom amikor valaki a buszon mellettem ül és végig ezt hallom (mert ugye dörömböl a fülében a zene) tuc,tuc, tuc, tuc. Na az ilyen zenét nem bírom hallgatni, nekem az a fontos, hogy szóljon valamiről és legyen mondanivalója. :)

Itt van pár a jelenlegi listámról:





















Egyenlőre ennyi! :DD Nektek mi a kedvenc dalotok?

4 megjegyzés:

  1. Ezeket a dalokat én is szeretem:)Jelenleg nálam most Lady Gaga Born this way a minden:)Amúgy minden evő vagyok,na a tuc-tuc az nálam sem nyerő:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg Lady Gaga új dalát én is szeretem, de a klipjét még nem néztem végig :D
    Nagyon idegesítő, mondjuk én alapból semmi olyat nem tudnák hallgatni amiben nem énekelnek, najó népzene meg ilyesmik kivételek. :)

    VálaszTörlés
  3. azt a Train számot imádom, minden reggel az megy a fejemben. :D kedvenc szám? most Lenka-t szeretem éppen nagyon, annyira cukik a számaii. :)

    VálaszTörlés
  4. Lenkától a The Show az amit imádok. Minden reggel dúdolgatom :)

    VálaszTörlés