2011. február 22., kedd

Szülinapi bejegyzés

Nemrég volt a szülinapom,és kaptam pár nagyon aranyos dolgot amit úgy gondoltam megosztok veletek. :)
Nagyon hálás vagyok mindenért!



Erős csokifüggőségben szenvedek, ha este nem eszek akkor szörnyen érzem magam és addig keresgélek amig nem tudom valamivel helyettesíteni. Szóval a Merci-n látszik, hogy már megbontottam. :D


körömlakkok:



Amikor megvettem a rózsaszín hajpántot boldogan meséltem a barátnőmnek, hogy legszívesebben megvenném az összes színben. Nagyon aranyos volt ez tőle. Olyan jó érzés, ha valaki így emlékszik minden apró megjegyzésedre :)

Akkor most következzenek a fülbevalók:

azért fényképeztem így mert fogalmam sincs melyik a szine, ugyanis alapból az aranyt mondanám, viszont a minta az ezüstön szebben ki van dolgozva, szerintetek melyik?


vizilóó :D


7 megjegyzés:

  1. jajj mennyi szupi cuki dolgot kaptál :$ Boldog Szülinapot így utólag:D jha és szerintem inkább ezüst:)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Szülinapot utólag is! :) Az a masnis fülbevaló nagyon aranyoos. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :) én is az ezüstre szavazok, de a barátnőm váltig állította, hogy az arany :D
    Jajj a masnis tényleg nagyon cuki, imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Csak ismételni tudok: Nagyon Boldog Szülinapot utólag is, és a masnis valóban nagyon cuuuki! :) Amúgy én is ezüst párti vagyok, de szerintem ennek a fülbevalónak az arany a színe, vagy nem!? :)

    VálaszTörlés
  5. milyen márkájú a zöld körömlakk?:)

    VálaszTörlés
  6. Én is Bolodg szülinapit kívánok utólag is!:)Nagyon klassz dolgokat kaptál!Masnis füli nagyon nagyon tetszik ,kár h itt nincs a közelben H&M!

    VálaszTörlés
  7. Streisy: Köszönöm szépen. Fogalmam sincs mostmár, hogy melyik lehet a színe. :D És a vicces az hogy a fülemben folyton megfordul így még innét sem tudtam meg. :)

    fildi: a zöld körömlakk Kallos, ezen kívül még nem hallottam erről a márkáról :D

    Zitu: köszönöm szépen, sajnos erre sincs H&M csak Pesten volt és ott vette, pedig én is szívesen járnék oda :)

    VálaszTörlés