2011. február 26., szombat

Kifogytak

A héten két termék is kifogyott,amit használtam így gondoltam írok nektek egy bejegyzést róluk

1., Nivea Visage Young Clean Deeper! mélytisztító, radírozó arclemosó. Ezt én arcradírnak használtam hetente kétszer. Nem volt valami erős radírozó hatása viszont nagyon finom enyhe illata volt. Kis radírozó szemcsék és kék golyócskák (amiket szét lehetett nyomni) voltak benne. Nem ezt fogom most újravásárolni, de nem volt vele problémám, tudom ajánlani.:)




2., Balea Young 3in1 arctisztító kendő (zöld) Nekem nem vált be, mert sminklemosásra is használtam és nagyon csípte a szemem. Igazából a sima fehéret akartam megvenni, amit mindenki dícsér de olyan nem volt. De végre elfogyott ez és vehetek valami jobbat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése