2011. február 5., szombat

Januári kedvencek (Szépségápolás)

Kicsit későn, de annál több szeretettel mutatom most meg nektek a januári kedvenceimet, azok közül is a szépségápolással kapcsolatos dolgokat. Lesz egy 2. része is ami majd a ruhákról fog szólni.
Kezdjük is:
Testápolás:

-Nivea Cashmere Moments tusfürdő, igazából nem tudom mért szeretem :D Ugyanis az illata nem annyira tetszik viszont nagyon puha, selymes lesz tőle a bőröm.

-Avon Gránátalmás és mangós testpermet. Nagyon nagyon jó illata van. Ezt még egy akcióban vettem ahol kettőt lehetett kapni 400 forintért. A másik az kókuszos, nekem nem jön be nagyon az, viszont a húgom imádja. :)

-Oriflame NATURE testradír. Erről már írtam, egyszerűen csak szeretem.

-HeliaD Intenzív hidratáló kézkrém. Télen a kezem vörös és vérzik, persze néha lusta vagyok kenegetni, ezért szörnyen néz ki, de ezen a télen ügyes voltam. A HeliaD és a BaBa kézkrém segített ezen a télen megküzdenem a kezemmel. :D

-Nivea Angel Star testápoló. MÁLNA. Jajajj ez az a dolog amivel bármikor le lehet venni engem a lábamról, málnaillat... :)

Smink/egyéb:

-Maybelline Colossal Volum' Express szempillaspirál. Nagyon baba szempillákat csinál.

-Avon Far Away parfüm. Ő az én kis bébim, téli love.

-Miss Sporty Long Lasting körömlakk fogalmam sincs milyen szín, milyen szám nem volt rajta semmi. De nagyon szép korall színe van.

-Avon szemceruza, fekete. Valentin napi szívecskés csomagolás. Ez nemrég költözött hozzám, de annak ellenére befurakodott a kedvenceim közé.

-Maybelline WaterShine szájfény, 06 Precious Lilac. A színe nem valami erős,de szeretem. Finom málna illata van.

-Carmex ajakápoló. Nagyon jó kis ajakápoló de én szeretnék most beruházni egy EOS-ra. (Ebayen kívül be lehet valahol szerezni?)

-Miss Sporty korrektor. Kedvenc korrektorom, már a másodikat fogyasztom. A fedése is jó, de kellene beszereznem valami erősebb fedésűt. (Tud valaki ajánlani valami jót?)


8 megjegyzés:

  1. de jó minden:) Hajpánt nagyon nagyon tetszik,hajpánt függő fanatikus vagyok:D

    VálaszTörlés
  2. Hajajj én is :) Legszívesebben visszamennék a boltba és megvenném az összes hajpántjukat. A következő posztban lesz még róla kép. :)

    VálaszTörlés
  3. Jaaaj:D
    Énis nagyon szeretem a carmex-et, és ugyanilyen tubusos van nekem is, csak eltüntettem valahogy:/:D
    És most nem találom...és nem akarooook újat venni, mert elég drága volt.
    Nem tudja valaki véletlenül, hogy hol lehet?:):D

    VálaszTörlés
  4. Ó, képzeld el én is elvesztettem múltkor, teljesen ki voltam akadva, hogy hol lehet és én biztos nem veszek megint, de aztán meglett. Bár már fogalmam sincs, hogy hol volt, mert bárhova megyek viszem magammal és mindig csak lerakom valahol.
    Biztosan te is megtalálod. :)

    VálaszTörlés
  5. MeglettMeglettMeglett!!!:D:D
    Az egyik pulcsim zsebében találtam meg reggel a nagy kapkodásban(:

    VálaszTörlés
  6. Befogok most már én is szerezni egy Avonos testpermetet, mindig szemeztem vele *.* nyárra eltudom képzelni:D

    VálaszTörlés
  7. Tündérke csak ajánlani tudom. Nagyon jók. Én nyárra egy zöld almásat használnák szívesen. Csak nem emlékszek, hogy van e olyan nekik.
    Viruu dejó, örülök. Képzeld én megint elvesztettem, de szerencsére meglett. Komolyan a végén még magamhoz bilicselem. :DD

    VálaszTörlés