2011. február 7., hétfő

Januári kedvencek 2.

Itt a Januári kedvenceim 2. része,amely a ruhákról és kiegészítőkről szól.


  • Fehér rózsás háromnegyedes ujjú póló (KiKben vettem, szeretek ott nézelődni, mert mindig találok valami jó dolgot, mindenkinek ajánlom)
  • Rózsaszín sál, ez olyan kör formájú, vagyis se eleje se vége :D Hidegebb napokon mindig ez volt a nyakamban,jó meleg és vastag. (kínai talán)
  • Chuck Bass sál, na jó nem de nekem ő jut eszembe róla. Fogalmam sincs honnét van mert nagyon régi.:)
  • Csizma, military stílusú, nagy szerelem. Sokan furán néznek,mert EZ fiús, de nem érdekel mert szeretem.
  • Rózsás hajpánt, most bevallom visszamennék és az összes színt megvenném magamnak. Nemrég vettem szóval emlékszem még az árára is 390 forint egy bizsu boltban.
  • Bőr karkötő, nagyon szeretem hordani, de a fura kapcsa mindig becsípi egy kicsit a bőröm... (ügyetlen vagyok)
  • Pici "gyémánt" fülbevaló. Ezt a Takkoban vettem,árára nem emlékszem már. Bevallom nem hordtam ezt soha mert nem szeretem az ilyen pici fülbevalókat. A szettben volt egy nagy eddig mindig azt hordtam,aztán egyik reggel ez akadt a kezembe azóta boldogan hordom.
  • Peace fülbevaló, ugyanott vettem mint a hajpántot, talán 890 forint volt. Színes, nagy,lógós, jelentése van pont jó nekem. :)
  • Kulcs nyaklánc, ezt én csináltam magamnak. Fogtam egy kulcsot ami már nem kell és befestettem körömlakkokkal. Szerintem jó lett.









Bocsánat a képek összevisszaságáért. :)
Ti is szoktatok magatoknak ékszereket készíteni? Miket? :D

4 megjegyzés:

  1. úúú de jó az a kulcs:D kreatív vagy:D én régebben mindig gyöngyöt fűztem, csináltam karkötőket, nyakláncot stb :D
    Az a rózsás hajpánt annyira nagyon szép :$

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik a rózsás felső,ezek a húzott újjúak nagyon bejönnek:)és a hajpánt...<3

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy nagy, fehér gemkapocs van a fülemben. :) Karkötőként egy fekete gumikarkötő, ami igazából mosogéptömítés, azon is van egy nagy fehér gemkapocs. Meg a kezemre van még feltekerve egy sötétkék bőrszíj, amin egy nagy, fehér gomb van. Szintén házikészítésűek. ^^

    VálaszTörlés
  4. Tündérke én is fűztem egy ideig gyöngyöt, de valahogy egy idő után meguntam, pedig nagyon szép dogokat lehetne csinálni, és van egy csomó szép gyöngyöm. Majd talán egyszer.
    Zitu én is imádom az ujját, szerintem még nézek pár hasonlót. :)
    Vadpulyka de jó, biztos jól néz ki mind. Én azon gondolkodtam, hogy egy villa karkötőt szeretnék.:D

    VálaszTörlés