2011. január 22., szombat

Oriflame Nature testradír

Már itt is van a következő tesztem. A mai termék az Oriflame Nature Pink Grapefruit & Ginkgo testradírja.

Csomagolás: Nekem nagyon tetszik ez a friss rózsaszínes szín. Pont így jó. :) 10/10

"Tartalom": Átlátszós zselé rózsaszín gyöngyökkel (a képen pirosasnak tűnik). Szerintem nagyon jól radíroz. Hetente kétszer: szerdán és vasárnap használom. 10/10


Illat:
Isteni illata van!! Nagyon szeretem a Grapefruit friss, nyárias illatát. Ha használom soha nem jut eszembe, hogy milyen hideg idő is van igazából. ;) 10/10

Hatás: Finom puha lett tőle a bőröm. Szeretem.

Összegzés: Szerintem ez az egyetlen dolog az Oriflame-ből amit újra fogok rendelni. Ár érték arányban is nagyon jó. 699 forintba kerül. :)

6 megjegyzés:

  1. Ilyenem van nekem is nagyon szeretem!:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem csak én imádom ennyire :)

    VálaszTörlés
  3. Én is pont testradír vásárlás előtt állok, de még keresem a megfelelőt :)

    VálaszTörlés
  4. Remélem megtalálod a megfelelőt, majd írj ha találtál valami jót ;)

    VálaszTörlés
  5. Bocsika, lehet hülyének néztek de..ezt hogy kell használni? Vizes/száraz bőrre? Köszi előre is! :))

    VálaszTörlés
  6. fürdés közben kell, szóval nedves bőrre. :)

    VálaszTörlés