2010. december 27., hétfő

Tiffany

Itt vannak a Tiffany karácsonyi képei. Igen, tudom, hogy már elmúlt karácsony, de nemrég akadtam rá és szerelmes lettem. Kérdem én ki ne akarna egy ilyen kis dobozkából ajándékot kapni? Szerintem mindenki. Ha tévednék akkor pedig mint jól tudjuk, "A kivétel erősíti a szabályt."



Én bizton állítom, hogy hanyatt vágódnék, ha valaki ilyennel lepne meg.
A személyes kedvenceim pedig a kulcsok. Imádni valóan szépek.



Na nem is húzom tovább az időt, jöjjenek a várva várt képek:




Másnak is ennyire tetszenek, vagy csak én vagyok ilyen elfogult velük kapcsolatban?
Minden esetre ezek a fotók nekem a karácsonyt, a hóesését, melegséget juttatják az eszembe. :)

Tényleg nektek melyik kép tetszik a legjobban?
Nálam az első a befutó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése