2010. december 22., szerda

Katy Perry

Újabb sztár adott ki parfümöt,aki nem más mint Katy Perry. Én nagyon kíváncsi vagyok az illatára de az üveget valahogy nem így képzeltem el. Amúgy a nevét Katy macskájáról kapta.
Az illata édes, hiszen őszibarack, alma, zöld bambusz, jázmin, frézia, bulgáriai rózsa, vaníliás orchidea, fehér borostyán, szantálfa és pézsma a fő alkotóeleme.
Miáuuuu :D
"Nem akartam lenyúlni egy már létező parfüm receptjét. Túl egyszerű lett volna azt mondani egy szakembernek, hogy szeretem a gardéniát, csináljon valami hasonlót. Inkább átgondoltam, mik jönnek be, és ezekből keveredett ki a végeredmény. Az első pillanatoktól kezdve az utolsóig végig odafigyeltem, véleményeztem, és instrukciókat adtam, hogy mit változtassanak!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése