2010. augusztus 13., péntek

Parfümök

A mai bejegyzést a parfümöknek szentelem. :)

Hamarosan megjelenik:
Shakira első parfüme melynek a neve S by Shakira az illatot a szantálfa és a jázmin határozza meg.

"Szerettem volna ha a parfümöm olyan lenne mint a dalaim. Legyen személyes és egyedülálló és meséljen el egy történetet"

Egy próbát mindenképp megér, remélem nem csalódunk benne.



A következő Britney Spears, akinek ez már nem az első parfümje, viszont annyira kelendőnek bizonyult, hogy bepróbálkozik még egy illattal. A
Rasiance az üvegcse alapján valami nagyon vidám játékos illatnak igérkezik. illatjegyek: bogyós gyümölcsök és fehér virágok


Meg kell valljam, hogy az ő parfümjeit még nem próbáltam, de sokan mondták már hogy nagyon jó ezért beszerzek majd egy ilyet. Nekem már az üvege is tetszik, mert nem olyan kihívó mégis szép, letisztult.


Mindkét parfüm
szeptemberben kerül a boltok polcaira.

Ti melyikre szavaztok?
Kipróbálnátok őket?


2 megjegyzés:

  1. Igen,én kipróbálnám!Így elsőre Britney-ére szavazok,mert nagyon tetszik az üvege:)

    VálaszTörlés
  2. igen, nekem is nagyon tetszik az üvege, de azért Shakiráéra is kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés