2010. augusztus 18., szerda

Kívánságlita =]

Múltkori bejegyzésem óta sok parfümöt nézegettem a neten és összeállítottam egy kívánság listát. (nem sorrendben)

Yls: Parisiente

Trésor: In Love
Na ez az a parfüm amit nagyon akarok. Ha a többit nem is annyira de ezt nagyon! Múltkor láttam a Müllerben, és húúú. Nagyon szép főleg az a kis rózsa a nyakán. Az illata is nagyon finom, és a lány aki a parfüm arca nagyon szép, kicsit hasonlít Audrey Hepburn-re. :)


Chanel: Chance

Nem tudom nekem erről a tavaszi virág kavalkád jut eszembe. Minden esetre már megjelenése óta vágyom rá. :)


Két Marc Jacobs illat a Lola és a Daisy.
Mindkettő nagyon tetszik bár ha választani kéne azt hiszem a Lola lenne az. (a Daisyt Pesten egy drogériában kék virágokkal láttam ha jól emlékszem)

Dior: Miss Dior Chérie


Vera Wang: Princess

Ezt úgy ahogy van imádom!

Ti milyen parfümre vágytok?
És milyeneket használtok?

3 megjegyzés:

  1. The bottle of "Daisy" looks so wonderful :)

    VálaszTörlés
  2. Vera Wang, how cool is the bottle :D
    I like it and I must have it !!!

    xoxo lala

    come and visit me
    http://lala-tulpe.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. thank you girls :D
    Lala i love your style and blog :)

    VálaszTörlés